Rabu, 15 April 2015

HASUNDAU HONG NUPI

Hayak karungut aku manyundau
Awang pahari je tukep kejau
Pahayak pahiau ujan nanterau
Tuntang kilat je nyahun andau

Aku handak manyarita nupi
Oluh hatue belom je asi-asi
Inyundau awi ije biti bawi
Malisen malenak hayak baputi

Oluh hatue batiruh tojah
Huang nupi ie balalu dumah
Mudahan jituh taluh manuah
Masi oluh hatue puna belom susah

Metup merau daha nahasau
Sana aku mananture ikau
Tagarak atei kapanatau jagau
Lalehan kahalap oluh bawi jikau

Bau matam puna bakena
Bapander balemo hayak bajenta
Lalehan katulasmu hanjulu manyupa
Ikau baya lembut huang nupi kampa

Sana andi jadi hamauh
Jantung atei angat baduruh
Lalehan jatun kapasin taluh
Iye manyupa huang kantuk tiruh

Narai palakum je ikau kaka
Sarai hetuh kue hasupa
Andi hamauh mambuka suara
Hatue benyem nanture penda

Hagerek utut oluh hatue
Manyeneh pander taluh kalote
Pander balemo hayak tatawe
Bahimang jantung atei kapehe

Handak atei hatue basarita
Kilen ampim dengae puna jatun daya
Sama kilau kana kaji patua
Nampayah kahalap intan garinda

Lalehan katulas je ikau andi
Dengan aku kakam belom asi-asi
Baya manyundau aku huang nupi
Aku misik ikau palus jatun ati

Hatue misik harikas mendeng
Manyaup bau mangat barendeng
Lalehan ikau andi dia masi bereng
Dengan aku kakam tarung ije leteng

Kakueh darim je ikau andi
Manggau ikau palus jatun ati
Jatun beken bawi akan pangganti
Atei angat kana sambilu banyihi

Kalote auh je isut kesah
Oluh hatue je belom susah
Huang nupi bewei ie aton dumah
Limbas jete lilap bara tampayah

Kieeeww!








4 komentar: