Rabu, 15 April 2015

TAHIU UTUSKU

Salamat hamalem kawan pahari
Bakas tabela hatue bawi
Kawan kaka tuntang kawan andi
Mina mama kea bue tambi

Salamat hasundau kula ku utus Dayak
Gagenep itah je tege hunjun petak
Salamat hasundau huang karungut tandak
Mudahan ketun uras sanang hanjak

Aku galisah dia tau batiruh
Mangganang ampin taluh wayah jetuh
Ateiku pusang bereng ku uyuh
Pikiran jituh dia manyanonoh

Pahayak riwut aku manyundau itah
Manyarita ateiku tutu galisah
Angat jituh hdk aku mangesah
Miar andau santar batambah

Mahalau karungut aku mansanan
Kapehen atei ku dia ulih inganan
Tahiu nasib utus itah je harian
Irusak awi perubahan jaman

Petak danum ayun tatu hiang itah
Lepah rusak awi kawan panjajah
Jatun tisae puna hancur lepah
Atei lenyuh amun manampayah

Tempun kamangat utus je beken
Utus itah jd jungus jipen
Lalehan itah dia mahamen
Kapehen ateiku dia lue-luen

Kilau tanding kare tambi bue
Tempun petak itah manana sare
Oluh luar batambah are
Itah kalahi dia tau hinje

Mbuhen itah dia tau pakat
Kilau jihi manggatang bahat
Bahalap tutu amun itah rakat
Itah je isut batambah kuat

Tege hindai ngapehe atei
Are je maurus baya arep ah bewei
Kula nalua bilak handak matei
Kejau penyang je hinje simpei

Petak danum keleh sama mahaga
Ela injual dia baramana
Kuntep panatau je paham barega
Akan warisan anak esu jeha

Pahayak karungut aku manyampai
Akan pahari kula handiai
Itah belom baya hanjulu haliai
Pasi anak esun itah je melai

Kiieeeew!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar